Blogger Layouts

mynewcake

mynewcake
weddingcake 3 tiers..

PERTANYAAN & TEMPAHAN

Kami beroperasi dari TAMAN KRUBONG PERDANA ,MELAKA

Untuk tempahan sila hubungi :

Fariza : 010-8842885

jom follow

Friday 27 May 2011

.:: kek tempahan baru ::.

KEK TEMPAHAN BARU . 

ini tempahan kek yang kami buat hingga 4 pagi tanpa tidur dari bantuan tenaga luar oleh adik-adik saya..:) thanks sis . NOLY AND SURAIZA . mak saya pon sama ikut sekali join the club ..hehe. thanks mom.. <3 dan abah juga yg setia menunggu siap kek ini . :) kat bawah kami akan lampirkan beberapa gambar kek ..byk gambar dan hiasan.. hehe. you all boleh check it out kat bawah niee.. enjoy it ! ;)

- temapahan by azreen. ini lah kek yg kami buat sehari semalam tanpa penat . tgok lah ! memuas kan . ultraman !! zassss ! :D ada lg kat bawah . boleh tgok puas-puas. kalau nak tempah. boleh buat tempahan dgn nombor yg tertera tu. :) -

- ini tempahan oleh delila -

- ini pulak tempahan oleh my cousin , siti najihah -

- ini dibuat oleh adik saya , noly . buat sendiri , makan sendiri. haha -


ini ditempah oleh haizan@oo. ada lg kat bawah yg die tempah. cupcake. yg dibuat oleh adik-adik saya dan mak saya sekali . :) -


- ini ditempah oleh sis norbayah , ketua jururawat saya :) -











No comments:

Post a Comment